Szövegírás rendelése online – Az első tartalom 50 %-kal olcsóbb

Szövegírás rendelése online egyetlen alkalmazás segítségével? Miért ne? Külföldön működik, miért ne válna be itthon is? – gondoltuk. Úgyhogy elindítottuk a szövegírás rendelésére létrehozott webes alkalmazásunkat.

És jól tettük. Hiszen napról napra több megkeresés érkezik. Szóval úgy tűnik, itthon is van erre igény.

Mi lehet a titka a szövegírás rendelő alkalmazásnak?

Valószínűleg az, hogy pár perc alatt rendelhetsz tőlünk olyan keresőoptimalizált bejegyzést, ami segít előbbre kerülni a Google-ban. Hogy volt ez eddig? Vagy magunk álltunk neki szöveget írni, vagy egy SEO-s szakembert megbízva, hosszú egyeztetéseket követően – egy teljes optimalizálási csomag részeként – kaptunk egy-két bejegyzést.

Ezzel szemben mit kínálunk mi?

Előzetes egyeztetés nélkül rendelheted meg tőlünk a szövegírást. Megadod, hogy milyen kulcsszóra legyen optimalizálva a szöveg, milyen terjedelmű legyen, és mi már írjuk is neked a tartalmat. Az egész nagyjából 5 percbe telik.

A szövegírás ára miatt se aggódj!

Egy bejegyzés 2 ezer 450 forintba kerül. Legalábbis az első post akár ennyiért a tiéd lehet. Már amennyiben használod a KIPROBALOM kupont. Ez teszi ugyanis lehetővé, hogy fél áron vásárolj. Egyébként a szövegírás ár 4 ezer 900 forinttól indul. Ez egy legfeljebb 300 szavas bejegyzés megrendelését teszi lehetővé, aminek a témáját a kulcsszóval együtt természetesen Te adod meg. Persze ezek csak az alapszolgáltatások. Ennél sokkal több mindenre van lehetőséged, ha tőlünk rendelsz szövegírást. Kérhetsz szerkesztői felülvizsgálatot, vásárolhatsz borítóképet és a tartalom hossza is lehet akár ezer szó feletti is.

Szövegírás rendelés – az első bejegyzésre 50% kedvezményt adunk

Szövegírás megrendelése itt.

Pont úgy, ahogy a Textbrokernél vagy a Contently-nél. Nem titkoljuk, a szövegírás szolgáltatás online rendelése nem a mi ötletünk. Külföldön ez nagyon népszerű dolog, hiszen tartalom nélkül mit sem ér egy weboldal. És nem csak azért, mert nem kerülsz előbbre a keresőkben, ha nem postolsz optimalizált bejegyzéseket, hanem azért is, mert a felhasználók, a vásárlók igénylik, hogy kommunikálj velük.

Nemrég írtuk, hogy egy szöveges tartalom mennyi féle módon felhasználható. Például kiküldheted hírlevélben, megoszthatod a közösségi felületeiden. Szóval nem csak, hogy előrébb kerülsz a keresőkben, hanem a kommunikációt is erősíted, ha áldozol a szövegírásra.

Egyébként egy jól megírt szöveg pénz is spórol neked. Hiszen ha a keresőben előre kerülsz az adott kulcsszóra, akkor már hirdetned sem kell a Google-ban. Organikusan, ingyen fognak jönni az érdeklődők az oldaladra. És ami nagyon fontos: a kínálatod szempontjából releváns felhasználókról van szó. Legalábbis, ha megfelelő kulcsszavakat adsz meg. Fontos, hogy tudd: a keresőből organikusan érkező ügyfélnél értékesebb nincs.

A szövegírás megrendelésekor milyen kulcsszót adjak meg?

Valószínűleg nagyjából sejted, hogy az ügyfeleid milyen kulcsszavakra keresnek a Google-ban. De ez csak egy dolog. Szubjektív feltevésekre nem érdemes alapozni. Sokkal inkább célszerű a Google kulcsszótervezőjével megvizsgálni a lehetőségeket. Ahogy erről már egy korábbi postunkban írtunk, ez az eszköz segít megtalálni a számodra leginkább releváns kulcsszót.

Ha ez megvan, a szövegírás megrendelő alkalmazásunkban ezt add meg, és mi erre optimalizálva írjuk a bejegyegyzést.

Mit értünk az alatt, hogy optimalizált bejegyzés?

Leginkább azt, hogy az általános SEO-s elvárások szerint írjuk a szöveget. Ahogy ezt itt is leírtuk, figyelünk a cím hosszúségára, a kulcsszavak számának az arányára, a bevezető terjedelmére, a kulcskifejezések elhelyezésére, az alcímekre – és még meta leírást is írunk, ha szeretnéd.

De ne csak azt írd meg, hogy mi legyen a kulcsszó! Ha van ötleted a bejegyzés sztoriját illetően, azt is várjuk. Hiszen mi nem csak a keresőknek írunk. Szeretnénk olyan bejegyzéseket adni, amik szórakoztatnak is. A céged, a terméked történetét pedig csak Te ismered. Szóval a megjegyzés mezőben erről is írj nekünk pár mondatot. Ha szeretnél egy kis inspirációt, itt adunk egy-két tippet.

A hosszú tartalom előállításához idő kell, ezért ha ilyet rendelsz a szövegírás drágább.

De nem kell, hogy minden bejegyzés ezer szavas legyen.

Ha idáig eljutottál a mi bejegyzésünk olvasással, akkor nagyon kitartó vagy. Nekünk az a tapasztalatunk, hogy csak az igazán komoly érdeklődők olvasnak el ennyi szöveget. Te is ilyen lehetsz. Szemben a többséggel, akik sokkal inkább a rövid tartalomra kíváncsiak. Nekik is kell szöveget postolni. Az 500 szó pont elég hosszú ahhoz, hogy a fontos dolgokat kifejtsd benne, és ez a terjedelem még mobilról is kényelmesen olvasható.

Szövegírás megrendelése itt.

Gondolj csak bele, mennyire fárasztó a mobiltelefon kijelzőjén hosszú szöveget olvasni. Márpedig manapság a többség mobilról böngészget. Szóval ha adhatunk egy tippet, a tartalommarketing stratégiádban szerepeljen a SEO-s, örökzöld tartalmak publikálása mellett “emészthetőbb” bejegyzések postolása is.

Mit értünk örökzöld tartalmak alatt?

Erről is írtunk már a szövegírás blogunkban. Ez egy olyan SEO-s bejegyzés, ami ezer szó körüli terjedelmes tartalom, a célja pedig a szolgáltatásod részletes bemutatása. Általános leírás, ami ugyan nem avul el, de igényli a rendszeres frissítést. Egy olyan post, amihez mindig teszel egy kicsit, mindig aktualizálod, ezért a Google friss szakértői tartalomnak minősíti. Egy ilyen bejegyzésed legalább legyen az oldaladon, aztán ebből hivatkozhatsz vissza a többi blogpostodra.

Egy ilyen szöveg írása nem könnyű, de mi segítünk

Az alapokat megírathatod akár velünk is. A rendelést leadhatod a szövegírás rendelő alkalmazáson keresztül. Neked pedig csak a frissítésre kell figyelned.

Mi van akkor, ha nem egyenként szeretnénk bejegyzéseket rendelni?

A szövegírás rendelés sok időt nem vesz el, mégis van úgy, hogy inkább egyben rendelnénk meg több tartalmat. Erre van mód az alkalmazásban. De egyedi ajánlat is kérhető. Sokan teszik ezt. E-mail-ben természetesen bármilyen kérdés feltehető, illetve a Facebook chatbotján keresztül is üzenhetsz nekünk. Általában egy nap alatt küldjük a választ a kérdésekre. De mégis azt javasoljuk, hogy a havi “szövegírás adag” megrendelését egyben add le. Így ugyanis tudod érvényesíteni a 20 százalékos kedvezményt.

Aki hosszú távra tervez, megérdemli a kedvezményt

Szövegírás rendelés pár perc alatt

Ezért határoztunk úgy, hogy a minket választó ügyfeleknek egy éven át 20 százalékos kedvezményt adunk minden szövegírás megrendelésre. Szóval az első bejegyzés féláras, míg a plusz tartalmak 20 százalékkal olcsóbbak.

Mit kínálunk még?
  • Naprakész tippeket. Nem csak a szövegírásról postolunk, hanem aktuális marketing infókról is tájékoztatunk, ha szeretnéd. Ehhez nem kell mást tenned, csak iratkozz fel a hírlevelünkre, és rendszeresen küldjük is neked az infókat.

Végül pár mondat a szövegírás megrendeléséhez kapcsolódó fizetési lehetőségekről

Amikor leadod a rendelésedet, kapsz egy automatikus díjbekérőt. Amit átutalással és PayPal-lal, így bankkártyával is kiegyenlíthetsz. Ha ezzel megvagy, mi neki is látunk a munkának. A rendeléskor leadott időpontra el is készítjük a kért szöveges tartalmat.

  • A végleges postot a fiókodból tudod majd letölteni. Amikor elérhető a bejegyzés, kapsz erről egy értesítő e-mailt. Innentől már rajtad áll, hogy hogyan tovább.

Hogy döntöttél? Rendelnél online szövegírás szolgáltatást? Tegyél egy próbát, használd az 50 százalékos “KIPROBALOM” kupont! Klikk ide, ha nem hagynád ki a lehetőséget!

 

Íratkozz fel a hírlevelünkre

Ha gyakran elúsznak a napjaid és emiatt olykor nehezen tudod követni, hogy éppen mi történik az online marketingben, akkor Neked is segíthet a hírlevelünk. Iratkozz fel, és velünk képben maradhatsz.