A SEO szövegírás hozza az új vásárlókat, de nem úgy, ahogy egy hirdetés. Számos ügyfél azzal az igénnyel fordul hozzánk, hogy szeretné növelni a weboldala látogatottságát. Mi erre azt mondjuk, oké, segítünk, de az optimalizált blogposttól ne azt várd, hogy azonnal tömegek fognak érkezni az oldalra. Ha sok emberhez szeretnél szólni, akkor nem biztos, hogy a keresőoptimalizált szöveg írása a legjobb irány. A szövegírás lényege ugyanis pont az, hogy ahhoz szóljunk, akit valóban érdekel az adott téma. A kulcsszavaknak hála nagyon pontos lesz a célzás – és ez az, amiért fizetünk, ha SEO szövegírást rendelünk.
A SEO szövegírás lényege: a postodat olyanok fogják megtalálni a Google-ban, akik a Te szempontodból releváns felhasználók
Bizonyára rengetegen keresik a Te szolgáltatásodat is. Engem is meglepett, mikor nemrég rákerestem arra, hogy hányan írják be a keresőbe a szövegírás kulcsszót egy adott hónapban. Csak ezt az egy szót 750-en használják, és akkor ehhez még hozzájönnek a különböző releváns kifejezés változatok. Szóval örömmel látom, hogy van kinek írni szövegírás témában. Illetve az is bíztató, hogy ezek alapján van is igény az új, online szövegírás rendelő webes szolgáltatásunkra.
Az előbbiekből kiindulva valószínűleg a Te mondandódra is sokan kíváncsiak, csak még azt nem tudják, hogy hol kell keresni a Te tartalmadat. Gondolj csak bele: mennyivel értékesebb egy olyan látogató, aki maga keres rá a témára, mint az, aki csak azért kattint, mert eléje került egy hirdetés? Persze ezzel nem szeretném alábecsülni a hirdetések jelentőségét. Hiszen azok is célzottak… Csupán tényszerű szeretnék lennei: az organikus találatokból, a Google keresőjéből érkező felhasználók sokkal nagyobb arányban vásárolnak, mint a hirdetésekre kattintók. És ezt felmérések igazolják.
Szóval kell a jó szöveg a weboldalra. Egyetlen probléma van csak a dologgal. Egy szöveg nem szöveg. És egy hét alatt nem fognak özönleni az oldaladra az új vásárlók. Persze vannak csodák… Főleg, ha lokálisan célzol, és nincs nagy verseny az adott kulcsszóra, akkor hamarabb jöhet eredmény. De ritka az ilyen eset. Inkább az a valószínű, hogy az optimalizált szöveg egy-két hónap után kezd el bevételt termelni. Viszont azután évekig képes stabilan hozni a releváns látogatókat.
Míg egy hirdetés csak addig hoz vásárlót, amíg fizetsz, ezzel szemben az optimalizált szöveg fizetés nélkül is hozza a látogatókat. Ezért találtuk ki azt, hogy ha az alkalmazásunkon keresztül rendeled meg a szövegírás szolgáltatásunkat, egy évig 20 százalékkal olcsóbban tudsz szöveges tartalmat vásárolni tőlünk.
Amik egyébként nem csak arra jók, hogy a Google-ből hozzanak releváns felhasználókat, hanem arra is, hogy legyen mit postolni a közösségi felületeden. Hiszen a Facebookra is hasonlóan érvényes, mint a weboldalra: friss tartalom nélkül aligha lesz értelme fenntartani.
A most indult szövegírás rendelő alkalmazásunk ez utóbbiban is segít. Van ugyanis egy olyan extra lehetőség, hogy Facebook postot is írunk a rendelt szöveghez kapcsolódóan.
Lényeg a lényeg: hirdetni lehet, és eredményt is várhatunk egy jól megcélzott, kellő keretből megpromózott Facebook hirdetéstől, de az évekig hasznot hozó optimalizált szöveget aligha múlhatja felül bármilyen marketing megoldás. Az ár-érték arány elég erősen ez utóbbi felé billenti a mérleg nyelvét.
Hogy látod, érdemes neked is elkezdeni postolni a weboldaladon optimalizált szövegeket? Ha igen a válasz, rendelj tőlünk szövegírás szolgáltatást. Csak pár perc egy bejegyzés vásárlása. Itt elérheted az alkalmazásunkat.