Gyakran ismételt kérdések

Mi a rendelés menete?

A szöveges tartalom megrendelésekor először azt kell megadnod, hogy milyen határidővel kéred a bejegyzést. Ebben egy, az űrlapba ágyazott naptár fog segíteni. Ezen azt is láthatod, hogy mely napokra van szabad kapacitásunk. Fontos, hogy minimum két napos határidővel tudsz csak bejegyzést rendelni. Ha ennél hamarabb szeretnéd letölteni az új tartalmadat a profilodból, a chatbot segítségével írd meg az igényedet, és mi igyekszünk hamar reagálni a kérésre. A határidő megadását követően add meg, hogy milyen kulcsszóra szeretnéd optimalizálni a szövegedet. Minél több kulcsszót adsz meg, annál többe kerül a bejegyzés. A következő lépésben írhatsz nekünk konkrét iránymutatást is, majd kiválaszthatod, hogy milyen terjedelmű legyen a bejegyzésed. Minél hosszabb egy szöveg, annál drágább lesz a tartalom elkészítése. A rendeléskor megadhatod, hogy kérsz-e szerkesztői felülvizsgálatot. Ez azt jelenti, hogy a szövegírónkon kívül egy másik szakértő is átolvassa a szöveget, és más, szerkesztői szempontok alapján is ellenőrzi, javítja azt, ha szükséges. A tartalom mellé vásárolhatsz borítóképet is. Ez egy stock fotó lesz, amit csak online használhatsz fel, és tovább nem értékesítheted. Viszont a blogod mellett a közösségi felületeiden, a hírleveleidben bátran publikálhatod illusztrációként. A kép kiválasztása a mi feladatunk. A rendelés leadása előtt akár saját fájlt is feltölthetsz. Ha van már egy szövegvázlatod, vagy írtál egy iránymutatást a tartalom előállításhoz, ezt fel is töltheted a rendelésed mellé.

Mi történik, ha a kosárba helyeztem a terméket?

Pontosan ugyanaz, mint egy hagyományos webáruháznál. A megadott paraméterekkel összeállított terméked megrendelésre készen várja, hogy a “kicsekkolásra” kattints. Már amennyiben mindent rendben találsz a kért termékkel kapcsolatban.

Hogyan fizethetek?

A kosár menüben található “kicsekkolás” gombra kattintva a pénztárhoz érkezel, ahol a számlázási adatokat kell megadnod. Illetve ki kell választanod, hogy banki átutalással vagy bankkártyával fizetnél.

Mi történik, ha leadtam a rendelést?

A rendeléskor megadott e-mail címre kapsz egy díjbekérőt. Ha ezt kiegyenlítetted, mi értesítünk arról, hogy megkezdtük a munkát, illetve kapsz egy számlát is a megrendelt szolgáltatásról. Plusz akkor is megy egy üzenetet, ha elkészült a tartalmad.

Hogyan jutok hozzá a megrendelt tartalomhoz?

Miután elkészült a tartalom, a rendszer küld egy e-mailt, hogy letöltheted a szöveget. Ezt a megrendelésedkor létrehozott vásárlói fiókban tudod megtenni az oldal jobb felső sarkában lévő avatar-ra kattintva.

Milyen minőségű a tartalom?

A tartalom minőségét illetően ne legyenek kétségeid. A tartalmat nem diákok írják, a munkát tapasztalt szövegírók végzik. Az elkészült szöveg ellenőrzése pedig a szerkesztők feladata. Már ha szeretnéd, hogy az általad rendelt szöveg plusz felülvizsgálaton is átessen. Minta tartalom egyébként a rendelési űrlap felett külön ablakban megnyitható.

Mit tegyek, ha nem nyerte el a tetszésemet a tartalom, ha valamit másként szeretnék?

A rendelés visszamondására csak a kicsekkolás előtti szakaszig van lehetőséged. Az esetleges észrevételeket természetesen szívesen fogadjuk. Ehhez kérjük, hogy a termék rendelési azonosítóját is add meg.

Hol érvényesíthetem a kuponomat?

Ha kedvezményes vásárlásra jogosító kuponnal rendelkezel, attól a rendelés menete nem változik. A kapott kódot a kosár és a pénztár lépéseinél található “kupon érvényesítése” mezőben kell megadnod. Így a rendszer automatikusan érvényesíti a kedvezményt.

Íratkozz fel a hírlevelünkre

Ha gyakran elúsznak a napjaid és emiatt olykor nehezen tudod követni, hogy éppen mi történik az online marketingben, akkor Neked is segíthet a hírlevelünk. Iratkozz fel, és velünk képben maradhatsz.