Pár kattintással rendelhetsz tőlünk olyan szöveges tartalmat, amivel kihozhatod a maximumot a weboldaladból

Nyár van, épp szabadságon vagyok és azon gondolkodom, miként kezdhetnék bele abba a blogba, ami arra hivatott, hogy hasznos tanácsokat adjon a tőlünk tartalmat rendelőknek a szövegek hatékony felhasználásához.

Nehezen jön az ihlet, de azért csak meglesz, elindítom a saját zeneradart a Spotify-on, kiülök a kertbe, és egy kis ráhangolódás után már jönnek is a témák. Írhatnék például arról, hogy egyáltalán miért vágtunk bele a szöveges tartalom rendelő szolgáltatásunk elindításába, és ezzel összefüggésben arról is, hogyan segít ez Neked kihozni a maximumot a weboldaladból.

Őszinte legyek?

Szerettünk volna egyszerűsíteni a szövegírás szolgáltatás működésén

– és ez a válasz az első kérdésre.

Azt láttuk, hogy sokan bíznának meg minket szövegírással, de az e-mailezés, a személyes találkozók lebonyolítása és a számlázás – olykor a pénz ”behajtása” – annyi időt vitt el, hogy a kezdeti díjakkal számolva már nem érte meg a munka. A szolgáltatás árán viszont nem szerettünk volna emelni, ezért inkább fejlesztettünk egy olyan rendszert, ami teljesen automatizáltan kezeli az ügyfelek igényeit.

Egyszerű és nagyszerű.

Szerettük volna megszüntetni a földrajzi korlátokat is

A rendelési űrlapot kitöltve a megbízó azonnal kap egy díjbekérőt. A fizetés teljesülésekor pedig rögtön indul a szövegírás. Vagyis így a korábban adminisztrációra és egyeztetésekre fordított időt sokkal hatékonyabban is fel tudjuk használni. És drágább sem lett a blogbejegyzés.

Közben helyzetjelentés a kertből: megérkezett “Minga” is (lent a képen), hozza a labdáját, szóval jön egy kis játék. Ő egyébként a család és az iroda border collie kutyusa, akiről később még biztosan írok. Szóval egy kis szünet….

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Laszlo Burkon (@burkonlaszlo) által megosztott bejegyzés,

Miközben Mingával játszottam, eszembe jutott még valami az indulásról. Egyrészt az, hogy megköszönjem a sok a munkát szabadúszó kollégámnak @adamlaki. Másrészt az, hogy leírjam, hogyan dolgozunk mi itt, a Burkon.Média irodájában.

Megint őszinte leszek – (miért ne lennék?). Nem szeretnénk nagyobbnak tűnni, mint amekkorák vagyunk. Mi mikrovállalkozásként működünk Szombathelyen. Igen, ez nem Pest… Ami szerintem egyáltalán nem hátrány, ugyanis az új rendszerrel már az ország, sőt a világ másik feléről is rendelhettek tartalmat. Szóval akár Izlandon is lehetnénk… De visszatérve a cég méretére, édesapámmal ketten vagyunk a tulajdonosok. Rajtunk kívül pedig szabadúszó kollégák dolgoznak a cégben, ahogy @adamlaki webes szakember is. De van szövegíró, grafikus, videós és fotós kollégánk is.

És ez egy tudatosan épített struktúra. Be kell vallanom, hogy a Contently-től lestem el az ötletet. Ők valószínűleg szintén tudják, hogy a szövegírók manapság nem szívesen köteleződnek el, és azzal is tisztában lehetnek: a legfiatalabb munkavállalók sokkal jobban értékelik a szabadságot, mint a klasszikus alkalmazotti létet. Szóval ha jó szakembert szeretnénk, az irány egyértelműen a szabadúszó vonal. És itt jegyzem meg, hogy ha esetleg Te is szívesen írnál bejegyzéseket, bátran jelentkezz. Mondjuk itt, a kapcsolati űrlapon keresztül. A másik pedig, hogy én magam sem szeretnék olyan munkát végezni, amitől pár éven belül kiégek. Úgy szeretnék értéket adni, hogy közben élvezem, amit teszek.

Ez pedig úgy lehetséges, ha az iroda is egy laza közeg, a kollégák se függenek teljesen a cégtől, és az ügyvitel is automatizált. És hogy ki az az én? Hát én 🙂

Az előbbi kettő egy ideje már kezd kiépülni. Az iroda alkalmas arra, hogy a kollégákkal egyeztessünk az egyes projektekről. Ha szükséges, az egyik munkaállomásnál helyben is tudnak dolgozni. Most pedig, hogy elkészült az automatizált tartalom rendelő alkalmazás is, az utolsó “vágy” is teljesült.

Szóval jelenleg akár innen, a kertből is ki tudom szolgálni az ügyfeleket tartalommal. Illetve egy másik kolléga, a saját inspiráló közegében is képes olyan értéket teremteni, olyan szöveget írni, ami hasznot hoz a megbízónak.

Merthogy szöveget írni stresszes közegben nem lehet – szerintünk.

És ha már itt tartunk, nézzük meg röviden, hogy ténylegesen milyen hasznot tud hozni az általunk írt szöveg.

Legelőször is időt takarít meg Neked. Ugyanis ha mástól  – természetesen tőlünk – rendeled meg a tartalmat, nem kell a szövegírással foglalkoznod. Máris nyertél. Az erre szánt időt fordíthatod más teendőkre, mondjuk arra, amiben igazán jó vagy. Mert ugyebár megfelelő szöveg/blogbejegyzések nélkül nem fog igazán jól működni a webes felületed. Ha viszont jól optimalizált a tartalmad, akkor az oldalad a számodra fontos kulcsszavakra előrébb kerül a keresőkben, emellett a megfelelő informálás vásárlói elköteleződést is hoz. Ami számos módon megnyilvánulhat: hírlevél feliratkozó, követő szám növekedés. A végeredmény pedig ügyfélszám gyarapodás, több eladás. Ehhez viszont jól felépített tartalommarketing stratégiára lesz szükség. Tudnod kell hasznosítani a bejegyzéseket a közösségi felületeiden, a hírleveleidben. Össze kell hangolnod a hirdetéseidet a látogatóid szokásaival. Vagyis folyamatosan mérned kell, hogy mit, hogyan, mikor tesznek a látogatók az oldaladon. Az adatok ismeretében pedig az érdeklődésnek megfelelően kell kiszolgálnod a leendő vásárlóidat hirdetéssel, személyes, célzott üzenettel.

Szóval jól látszik, hogy az alap a profi szöveges tartalom. Ha a tartalom nem megfelelő, nem hoztál ki annyit a weboldaladból, amennyit lehetne.

Hogy döntesz? Ha rendelnél szöveges tartalmat, itt megteheted. Vagy ha konkrét tartalommarketing tippeket olvasnál, iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi rendszeresen küldünk hasznos infókat.

Íratkozz fel a hírlevelünkre

Ha gyakran elúsznak a napjaid és emiatt olykor nehezen tudod követni, hogy éppen mi történik az online marketingben, akkor Neked is segíthet a hírlevelünk. Iratkozz fel, és velünk képben maradhatsz.