Szövegírás-blog: Miért nem kifizetődő, ha nincs a weboldalon friss szöveges tartalom?

Szövegírás nélkül nem megy. Cégként sokszor esünk mi is abba a hibába, hogy nem jut idő a saját blogunk frissítésére. Kifogás persze mindig van, hiszen könnyen megmagyarázzuk magunknak, hogy a feladatok sorában az első az ügyfél által rendelt szövegírás. Ez persze részben igaz is. Így is kell ennek lennie. Hiszen mégiscsak a rendelések teljesítése az elsődleges.

Viszont azt is be kell látni, hogy ha nincs friss szöveg, friss post az oldalon, az a növekedés szempontjából bizony nem igazán kifizetődő. Szóval akárhogy is, a saját tartalom megírását a tartalommarketing stratégia részévé kell tenni. A megvalósításban pedig nagyon következetesnek kell lenni. 

Szövegírás tipp -» Miért fontos, hogy rendszeresen legyen frissítve a szöveges tartalom az oldalon? 

  • Közvetítened kell az ügyfeleid, a látogatóid felé, hogy a vállalkozásod működik. 
  • Szükséges, hogy adj praktikus információt a terméked, a szolgáltatásod mellé. Akár a felhasználásra vonatkozóan, akár a vásárlási lehetőségeket illetően. 
  • A szövegírás a marketing része. Ha nem kommunikálsz az ügyfelekkel, aligha várhatod, hogy vásároljanak tőled.
  • Nem árt, ha a Google is azt látja, hogy az oldal működik. Ahogy az sem hátrány, ha a keresőmotorok számára egyértelmű, hogy a tiéd egy olyan platform, ami adott témában szakértői infókat közöl. Ennek következményeként szívesen ajánlja másoknak a weboldaladat, a webáruházadat. Azaz a találati lista elejére sorol. 
  • Ha van friss tartalmad, az növeli az elköteleződést. A friss tartalomért feliratkoznak a hírleveledre, ha rendszeres a szövegírás, jönnek a követők, akik aztán idővel vásárlóvá is válnak. Tény, hogy a szövegírás révén nem lesz egyből eladás, de hosszú távon képes generálni a vállalkozásod forgalmát.

Ha nincs idő a szövegírásra, akkor mit tegyünk?

Teheted azt, hogy készítesz egy olyan tartalmi bázist, amit akkor frissítesz, amikor van egy kis időd. Vagyis nem kell, hogy egyből megírj egy postot. Hozz létre előre bejegyzéseket, és akkor kezdj el csak postolni, amikor már legalább tíz van tartalékban. Így biztosan nem történik meg az, hogy az ügyfeleid várják a taralmat, te pedig valamilyen elfoglaltság miatt képtelen vagy postolni.

Szövegírás nélkül nem megy

Ezzel a stratégiával ugyan később indulhat a tartalommarketing ezen része, de sokkal taktikusabb lesz. Hiszen nem feltétlenül szükséges annyi szabadidő, hogy egy egész bejegyzést elkészíts, hanem az is elegendő, ha van fél órád, amikor kicsit hozzáírhatsz egy már korábban elkezdett posthoz. Nem mellesleg így a minőségi tartalomra is nagyobb az esély. Ha nincs kapkodás, a szövegírás is jóval átgondoltabb.

A másik lehetőség, hogy kiadod a szövegírást olyan szövegíróknak, akiknek ez a feladatuk. Vagyis adott időre kérsz adott tartalmú postot. Így garantáltan lesz szöveges tartalmad. Nem mellesleg biztos lehetsz abban, hogy a szöveged úgy készül, ahogy az technikailag és minőségi szempontból is elvárható. 

Mi ez utóbbiban tudunk neked segíteni. Legyen szó rendszeres szövegírásról vagy egy-egy alkalomról, bátran keress minket! Kérj ajánlatot vagy rendelj szöveges tartalmat, blogbejegyzést az alkalmazásunk segítségével

 

Íratkozz fel a hírlevelünkre

Ha gyakran elúsznak a napjaid és emiatt olykor nehezen tudod követni, hogy éppen mi történik az online marketingben, akkor Neked is segíthet a hírlevelünk. Iratkozz fel, és velünk képben maradhatsz.